PROFILAXIE

Este ramura stomatologiei care are drept obiectiv prevenirea afecțiunilor dentare și prevenirea complicațiilor, în cazul unor afecțiuni deja existente. Pachet complet profilaxie: detartraj ultrasunete + periaj profesional + airflow + fluorizare D

TRATAMENTUL CARIILOR

Caria dentară reprezintă una dintre cele mai frecvente afecţiuni ale sistemului dento-maxilar, afectând circa 80-98% din populaţia României şi care se manifestă prin pierderea treptată şi localizată de ţesut dur dentar, sub acţiunea mai multo

ENDODONȚIE

În cazul în care nervul este afectat atunci se apelează la tratamentele endodontice. Stomatologia endodontică a evoluat mult în ultimii ani și acum oferim tratamente efectuate de medici specialiști care produc rezultate mult mai bune decât tratame

Stomatologie Infantila

Consultul și tratamentul stomatologic infantil se desfășoară ținând cont de dezvoltarea psihosomatică a copilului și de nevoile speciale ale acestuia în raport cu adulții. Este esențial să se evite crearea oricărei forme de aversiune a pacie

Implantologie dentara

Implantologia este o specialitate chirurgicala care are rolul de a inlocui dintii lipsa sau grav deteriorati, in conditii de siguranta. De-a lungul anilor, multe persoane pierd unul sau mai multi dinti din cauza cariilor, accidentarilor, inaintarii in var

Protetică dentarã

În sensul medicinei dentare, protetica reprezintă o specialitate ce tratează metodele de restaurare morfo-funcțională și estetică a aparatului dento-maxilar cu ajutorul unor proteze biocompatibile. A fost pentru prima dată introdusă în anul 194

Ortodonție

Tratamentul ortodontic permite odata si pentru totdeauna a se debarasa de probleme estetico-fiziologice asa cum: ocluzia incorecta, anomalii de pozitie a dintilor. Tratamentul ortodontic se poate efectua in citeva etape.   In prima etapa se stab

Parodontologie

Parodontologia este ramura medicinii dentare ce se ocupă cu profilaxia, diagnosticul şi tratamentul afecţiunilor parodonţiului marginal, în contextul afecţiunilor buco-dentare şi sistemice. Manoperele de profilaxie, diagnosticare şi tratament se r

Consultatie

Aici am grupat serviciile pe care le primești atunci când ne vizitezi pentru prima dată. Un zambet minunat te asteapta!          Aici la clinica Dental One, avem atat experienta cat si echipamentul necesar tratarii celor mai dificile cazuri, acolo